Cadaloz’un Günlüğü: Remix Hayatlar Yaşıyoruz

Remix hayatlar yaşıyoruz şekerler. Çok hızlı, çok remix. Nereden mi çıktı? Anlatmazsam çatlarım dert ortaklarım. Evet, kızlar sıkı durun şimdi baştan başlıyorum. Geçtiğimiz günlerde yakışıklı ile tekrar bir alevlenme bir barışma oldu aramızda o da ben de şehirden, sıcaktan, hep aynı olumsuz konuşmalardan sıkılmış halde iken, teklif yakışıklıdan geldi. ‘Yakın arkadaşlarımla tekne tutup açılmak istiyoruz, haydi sen de katıl bize güneyde bir yerlere gidelim oradan da bir mavi yolculukla adalara kaçalım’ dedi. Yaptık bir çılgınlık ‘yakışıklı’ ve onun çok samimi çocukluk arkadaşları çok tatlı bir çift, yakışıklı ben ve çok sevdikleri ablaları gibi olan çılgın bir kadın 5 kişi çıktık yola. Benim ve herkes için kısa ve güzel bir tatil olacaktı. Kendimi sadece akışa ve yolculuğun beni götüreceği yere bıraktım.

Yelkenli ile çok tatlı bir yunan adasına geldiğinizde gerçekten güzel vakit geçirdiğimizi ve sanki gizli bir el bizi aynı tekneye doldurmuş ve hepimiz için ayrı keşiflere yol açtığımız bir deneyim olacağını anlamıştık. Şirin Yunan adasının koyuna demirledik. Ve o akşam deniz kenarında çok hoş bir plaj ve geceye hazırlık yapan DJ ve harika ses sistemi dikkatimizi çekti. Akşam yemekten sonra oraya gidip eğlenmeye karar verdik. O gece dinlediğimiz müzikler ve DJ’in adeta mutfaktaki bir usta şefin çok farklı lezzetlerden harika karışımlar elde etmesi gibi kendinden geçercesine müzik karışımları yaratması bizi adeta paralize etmişti. Çok oryantal ezgileri çok batılı çok metalik ezgilerle birleşmesi, arabesk unsurları eski klasik batı müziği ile harmanlanması ve DJ’in bunu uç bir şekilde yapmasından oldukça fazla etkilendik.

Yolculuğumuz o havada devam etti. Ve ekipçe anladık ki artık her şey iç içe geçmiş. Şarkılar, hayatlar, bazı ilişkiler, iyi ve kötü, yanlış ve doğru, dost ve düşman, güzellik ve çirkinlik, geçmişimiz ve geleceğimiz, doğu ve batı. İç içe yaşıyoruz hayatı. Remix tatlardan, remix hayatlardan oluşuyor hayatımız. Biz de usta bir DJ gibi ya bu karışımları güzel harmanlayacağız ve ortaya karışık güzel bir melodi çıkaracağız. Ya da orijinal kayıtları da bozup, ortaya bir gürültü kirliliği çıkaracağız.

Eve döndük, mutluyduk ve yakışıklı evine çok profesyonel bir DJ takımı almaya karar verdi. Ben ise hayatı ve bana sunduklarını anlamaya ve keşfetmeye heyecanla devam ediyordum.

Yazar
More from Cadaloz

Cadaloz’un Günlüğü: Bir Çanta Asla Sadece Bir Çanta Değildir

… Au Vintage, Ahu Yağtu-  beni nerelere götürdün bilemezsin! Evet, sanki aradığım...